Probleme
Mecanica
Electrica
Zgomote
Diverse
 
 
 
  Mecanica

Defect Cost Observatii
1. Bielete bara stabilizatoare aprox 30 euro  
2. Caseta de directie (electro-hidraulica) curge sau devine dificil de operat. Exista 2 fabricanti, TRW si KOYO, de obicei KOYO e putin problematic. 6-700 euro TRW are un sensor angular rectangular, iar KOYO are unul rotund
3. Pompa servo TRW sau KOYO curge sau controlerul integrat e defect 5-600 euro  
4. Senzor angular TRW sau KOYO defect 100-120 euro  
5. Bucsile de la primul model de bara stabilizatoare aluneca de la locul lor 180-200 euro Se inlocuieste bara cu o noua versiune
6. Rulmentii fata nu au durata de viata pe care o asteptam de la un set de rulmenti buni aprox 120 euro / roata Chiar si noile modele tin putin
7. Frecvent senzorul de turatie motor pt 1.4 16v cauzeaza probleme de pornire aprox 100 euro Nu se demonteaza cutia
8. Motoarele 1.4 16v au probleme cu rola intinzatoare. Extrem de periculos, rola superioara se poate sparge, rezultand pagube insemnate la motor. aprox 250 euro + manopera Se poate intampla la orice rulaj, mai afectate sunt modelele 99-200?
9. Sonde lambda 50-250 euro Tipic VAG, scumpe si proaste
10. La unele motoare 1.4 MPI cedeaza garnitura de chiulasa   Se inlocuieste cu un model mai nou
11. La motoarele 1.9 TDI se defecteaza debitmetrul aprox 70-100 euro  
12. Ventilul de expansiune de la instalatia de climatizare se defecteaza    
13. Lantul de distributie (la 1,4 MPI) devine zgomotos destul de repede aprox 10-20 euro Nu e motiv de ingrijorare, se inlocuieste (80-100k km)
14. Bucsile consola brat fata se rup 20 euro / set Se pot schimba cu cele de Cupra (mult mai solide)
15. Scurgeri de lichid de racire pe la sonda de apa de pe radiator   Ocazional
16. Motoarele 1.0 si 1.4 16V (aluminiu) sunt afectate (partial) de fenomenul de inghet/condens iarna   Se monteaza un element de incalzire (gratuit, exista o circulara interna)

Electrica

Defect Cost Observatii
1. Sonda de temperatura apa de la termostat aprox 30 euro Se poate eventual repara
2. Contactul rotitor al airbagului din interiorul volanului 70-90 euro Ocazional
3. Contactele de la broasca usii - ori fac lipitura rece pe placa (cele din interiorul modulului) ori se imbacsesc de jeg (cel exterior de sub mecanism)   Se desface brosaca si se relipesc pinii, sau se curatza mizeria cu spray de contacte
4. Senzor de temperatura de pe vaporizatorul de la clima    
5. Infiltrare apa in cabluri (compartiment motor): La toate Fabiile pana in 2003 este o constructie defectuoasa a cablului din spatele filtrului de aer/bateriei. Manunchiul de fire este invelit in izolatie. Trebuie cat mai repede posibil eliminata izolatia, altfel mucegaieste invelisul cablurilor si se fac scurtcircuite   Se face gratuit, exista o circulara interna Skoda(97J7). Noile seturi de cabluri sunt usor de recunoscut dupa firele ramase in aer, fara invelis. Poate cauza aprinderi aleatoare de becuri in bord

Zgomote

Defect Cost Observatii
1. Scartaituri in bord deasupra aeratoarelor centrale aprox 3 euro Se demonteaza bord (2-3 ore de lucru) Indicatii. Se poate remedia si demontand doar aeratoarele.
2. Zgomot din ventilatie   De regula frunze in sistem, se desface si curata filtrul de polen (la picioarele pasagerului din dreapta)

Diverse

Defect Cost Observatii
1. Furtunas spalator parbriz (compartiment motor)   De regula problema apare iarna, mai ales cand este putin lichid anti-inghet in rezervor. Atunci poate sa se arda si siguranta instalatiei (daca ingheata pompa)
2. Diversi actuatori ai sistemului de aer conditionat (temperature flap actuator) aprox 30-40 euro / piesa  
3. Scartait scaune aprox 300 euro Nu depinde de greutate sofer. Se rezolva prin schimbat scaune
4. Scartait bancheta spate Se greseaza/regleaza mecanismul banchetei din podea
5. Macarale geamuri aprox 140 euro Nu exista subrepere, se livreaza mecanism complet
6. La primele modele cad emblemele Skoda (fata si spate)   Ocazional (doar modelele 1999-2001)